30 Ekim 2018 Salı

Il tanıtım broşürleri

BROŞÜRÜN ADI (indirmek için broşür adına tıklayınız ). Merkez Müze ve Ören Yerleri . TÜRK İSLAM MÜZESİ BROŞÜR BROŞÜR. ARKEOLOJİ MÜZESİ BROŞÜR ARKA. Yunanca Broşür için tıklayınız.


Broşürlerimiz için yazının üzerine tıklayınız. Bulgarca Broşür için tıklayınız. TEKİRDAĞ İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ. Dokümanı İndir butonuna tıklayarak, dokümanı cihazınıza indirip okuyabilirsiniz.


ZEUGMA MÜZESİ BROŞÜRÜ MÜZE HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER. BARTIN İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ. Ayvalık Turizm Danışma Bürosu Resmi İnternet Sitesi.


Bizler Van insanının yüzyıllardır üretmiş olduğu bu kültürel zenginliği ve doğal zenginliklerimizi ileriki nesillere taşımak gibi bir sorumluluğa sahibiz. LT, 2 DİVRİĞİ, SİVAS HİZMET VAKFI, BROŞÜR , TÜRKÇE. Etkili broşür , öncelikle göze hitap eden, akılda kalıcı ve etkileyici bir yazı ile bir. GÜMÜŞHANE MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ.


Kurumumuz Kalfalık- Ustalık-Usta Öğreticilik- İş Yeri Açma belgeleriyle mesleki . TANITIM BROŞÜRLERİ GÖZÜYLE ANADOLU YÖRESEL MUTFAKLARI. Aksaray Tanım Broşörü İçin TIKLAYINIZ. BURDUR İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ.


Genel Müdürlüğümüze bağlı okulların, eğitim ve öğretim süreç planlamaları, . Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu İl Koordinatörlüğü Resmi Web Sitesi. SODES INFORMATION BROCHURE. Pazar Raporları ve Stratejileri. Ulusal Fotoğraf Yarışması. Markanızın, pazarlama ve tanıtım alanında ihtiyacı olan her şey, tek bir elden,.


Kurumsal kimlik ve marka stratejisinden başlayan ve el broşürüne kadar aynı dili. DÜZCE İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ. Payas - Asırlık Zeytin Ağacı (Sokullu Mehmet Paşa Külliyesi).


Yayladağı - Ahmet Kuseyr Cami ve Türbesi. AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ. Eğitim Seti Bu eğitim setinde sizelere bir broşür tasarımı yaparken dikkat etmeniz gereken.


Kültür Envanteri Haritası. Balıklıgöl Havzası - Broşür (Türkçe- İngilizce). Kendi dillerinde sunulan . GAZİANTEP İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ. Mardin İl Millî Eğitim Müdürlüğü Twitter Hesabı.


IEFT fuarlarında, tüm ziyaretçilere ücretsiz olarak verilmek üzere yaklaşık 1sayfalık 2mm x 2mm . Sanal tur uygulamasının yanı sıra proje kapsamında il kültür envanteri oluşturuldu, kültürel bölge haritası, il tanıtım broşürleri ve tanıtım kitapçıkları basıldı. Tanıtım Materyalleri ve Yayınlar. Deniz seviyesinden yüksekliği 9m. Anadolu çanağı ile Ege ovaları arasında, kuzeybatı- güneydoğu doğrultulu dağ dizileriyle, ortalama. KARABÜK İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü.


TOKAT VALİLİĞİ İL GÖÇ İDARESİ MÜDÜRLÜĞÜ. Broşür tasarımında tanıtımını yapmak istediğiniz ürün ve hizmet hakkında kısa öz bilgiler bulunmalıdır. Her il için de ayrı ayrı hizmetlerimiz mevcut. Dönem sonuna kadar haftaiçi günlerde daha fazla tanıtım gezisi başvurusu kabul edememekteyiz. Türkiye ve Avrupa Birliği Arasında.


Aynı zamanda gelen misafirlere ücretsiz olarak tanıtım broşürleri , gezi rehberleri. Yeni sezonda daha bol çeşitlerle sizlere hizmete devam ediyoruz. Tunceli İl Kadın Kolları 5. Görmek İstediğiniz İl Başkanını Seçiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar