7 Ağustos 2019 Çarşamba

Gönlüne göre birini bulma duası

Gönlüne Göre Eş Bulamayanlar İçin Dua. Ve bunun için ayrı bir ibadet -namaz gibi- yapmam gerken şeyler var . Evlenmek için hayırlı bir kısmet, eş adayı bulmak , çabucak uygun biriyle. Allahım Ayşe kardeşimin gönlüne göre hayırlı bir eş nasip et amin.


Anlamını bilmediğin söylerken hissetmediğin bir dua sana fayda getirmez. Aç ellerini ve Rabbinden gönlüne göre birini senin gibi birini sana kısmet etmesi için. Hayırlı Eş Duası , İlk başta Rabbim herkese hayırlı eş ihsan etsin çünkü hayırlı eş huzurun başlangıcıdır. Nihat Hatipoglu - Evlenmek Isteyince Okunacak Dua. Evilik duası yaptıran bir kişinin artık hiç bir sorunu kalmayacaktır.


Dinimize, örf adetlerimize göre evlenmek hayati önem taşır. Ayrıca hastalar, hastanenin tedavi şartlarını eskisine göre daha iyi bulmaya başlamışlardır. Dua ettikten sonra insan, gönlünde bir ferahlık ve serinlik hisseder. Başlıca dua okunduğunda iç sıkıntısını gidermeye yarıyor ve Cuma günleri okunan.


Gerçekten, zorlukla beraber bir kolaylık daha vardır. Bırakın nerede hata yaptığını arayıp bulmayı , bir. Saffet Usta dua ve zikir hakkında nasıl mesajlar vermiştir? Onun her noktada ve zerrede mevcut olduğunu fark et ve onu gönlünde bulmaya çalış.


Cuma günü okunacak dualar geri çevrilmez ve kabul olur. Vefat etmiş baba görmek sizden dua istemesine dua ile anılmasına da bir toplu dua. Rüya sahibinin büyüklerinin sözünü dinlemediğine ve kendi aklına göre.


Köpeğe bir kapıdan bir lokma ekmek verilse o kapıya bağlanır, hizmetkâr. Oradan nimetlendin, o nimetin hakkı, gönlünü oraya rehin etmendir derler. Sonra çevreme baktım aradığım özellikte biri yoktu.


Elhamdülillah işim var, Kuran okumayı biliyorum, dua ediyorum, ama olmuyor. Lâkin istiğfar hem elde değildir, hem de tevbe herkesin gönlüne yol bulmaz. Ona Şuayb gibi birisinin duası ister ki, ekin ekmesi için Huda, dağı toprak hâline . Tabloda harika bir hat yazısıyla yazılmış ve el ile işlenmiş, muhteşem bir “Ya.


Esmanın tecellisi ile şifa bulmak ne güzel nimet. Onların gönlüne ferahlık ver. Her türlü rızık-istek ve İş bulmak için dua (Çok tesirli bir dua ). Doğramacının, marangozun gönlündeki isteğe uygun şekle getirmek içindir.


Hatta bize göre inci değil, koca bir hazinedir. Ey akıllı kişi, onlar benim doğru yolu bulmama sebep oldukları için haklarında hayırlı dualarda bulunmak boynumun . Günümüzün en büyük problemlerinden biri işsizliktir. Bir arkadaşım bana bu duayı söyledi bende okumaya başladım gün sonra eşimin işleri. Parasızlık işsizlik sağlık borc evde yıyecek bulmak zor gıdebılecgın yere yürüyerek gıtmek(10- 20km.) . Bir kızı bıçakladıkları gerekçesi ile birlikte, sivas sohbet, sivas arkadaş arıyorum. NANÇ SİSTEMİNE GÖRE DEFİNE BULMAK MAKSADI İÇİN OKUNULACAK.


Gözü gönlü dışarıda olanlar için dua , Evi terk edenler için kesin dua , Eve gelmeyen. Duaların Başına Eklenmesi Gereken, Reddolunmayacak Bir Dua - Cübbeli . Sıkıntılarda Okunacak Çok Tesirli Bir Duâ. Buna fenâfişşeyh yani şeyhinde fenâ bulmak derler. Kötü Alışkanlıklarını Bırak Kur` ân Yoluna Dön! Bugüne ufak bir dua bıraksanız ne olurdu?


Bu kutsal gecede tüm inananların duaları kabul olur inşallah. Herkesin hakkında hayırlısı olmasını, tüm hastaların şifa bulmasını isterim. Gönlü ve yüreği güzel olması için duacıyız.


Verdiğin nimetin zeval bulmasından , bahşettiğin sağlık ve afiyetin sırt çevirmesinden, aniden. Beni katından bir mağfiretle bağışla ve bana merhamet eyle! Ancak, bu kelimelerin hiç değilse duayı eden kişinin gönlünden kopması gerekmektedir.


O halde, doğru yolu bulmaları için benim davetime uysunlar, bana iman etsinler. Allah gönlüne göre versin diyorum. O meselenin makul mahmîlini bulmaya çalıştım, kendimce burada. Hani bu duanın , değişik nakilleri açısından, sıhhati ve farklı rivayetleri . Bazen sevdiğimiz kişinin gönlünün fethedilmesinde başarılı oluruz.


Onu kendime aşık etmek için aşık etme duasını okumam günah mıdır? Kulun hakkında en hayırlı olanı bilir, ona göre verir. Regaip Kandili, Müslümanlar için özel gecelerden biridir.


Beddua ettiği yerde, bu sefer şifa bulmam için hayır dua etmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar