23 Ocak 2015 Cuma

A2 ehliyet fiyatları kayseri

Bu hizmeti kullanarak, sürücü belgenize ve şahsınıza son bir yıl içerisinde yazılan trafik cezalarını sorgulayabilirsiniz. EHLİYET ÖZEL DİREKSİYON DERSLERİ ATAŞEHİR SÜRÜCÜ KURSLARI SÜR OTOYOL SÜRÜCÜ KURSU BAY BAYAN HOCALAR OTOMATİK VİTES EĞİTİM . A1- Ave A SINIFLARINDAN HANGİSİ ? Motosiklet ehliyeti için, hangi ehliyetle hangi motosikletleri kullanabileceğiz gibi sorularınıza cevap bulabilmeniz ve . A Ave A sınıfı motor ehliyeti fiyatları; kurs ücreti, sınava giriş ücreti (direksiyon sınavı ve teorik sınav), ehliyet harcı, Polis Vakfı ücreti ve kart ücretinden . Ehliyet sınavını kazandım. Direksiyon sınavını da sonunca geçtim. Aehliyet belgesi harç ücreti kaç para?


Ancak harç ücretini şimdiden . B sinifi ehliyetim var aalmak icin biraz arastirdim. Sinavda sadece motor sorulari cozuluyormus ama merak ettigim konu sinav icin bir surucu .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar