27 Mart 2015 Cuma

Burcues youtube

Kendi mutfağımdan herkese merhaba! Güne nasıl başlıyorum, spor yaptığım günler nelere dikkat ediyorum, tatlı. Malum mezuniyetler yaklaşıyor. Ne giyeceğim endişesi de başlayacak.


Merhaba :) Sabah uyandığımda ilk iş kendime gülümsüyorum, gerisi geliyor zaten İşte bakım rutinim ve. Herkese Merhaba :) Yine moda dolu bir videoya hoşgeldiniz Bu hafta sizlere haftasonu kombinleri. Sevdiğimiz yazlık ayakkabılarımız neden bütün bir kış dolapta beklesin ki?


Birkaç sezondur defilelerde de. Biliyorum uzun bir ara oldu, hepinizden özür diliyorum. Benim için hem acı hem tatlı bir deneyim oldu.


Asla yapamam dediğim gardırop detoksunu bu sefer çok güzel. Yeni yıl gelmeden yılbaşı kombinleri yapmasak olmazdı :) Hangisini beğendiniz en çok? Hızı bol, temposu yüksek, süper bir sohbet gerçekleştirdik.


Umarım bizim keyifle çektiğimiz gibi siz de keyifle. Merhaba herkese :) Ben tatildeyken arkadaşlarım tutturdu hadi poz verelim diye. Sonra ortaya bu video çıktı. En iyi Canlı Burcues Abone Sayacı biri.


Bugün sizler için spor çantamı döktüm. Herhangi bir kanalının abone sayısını basit ve hızlı bir şekilde izleyin! Instagram Stats and Instagram Followers while tracking your progress. SocialBlade is a premiere Instagram community . Media Images from burcu esmersoy suyabatmaz, burcues on instagram. Haftanın magazin gündeminde Burcu Esmersoy vardı.


Sevgilisinin eski sevgilisine selam vermesi, kanalında yayımladığı bir videoda . Burcu esmersoyu dan önce sevmezdim pek ama videoalrı izledikce yaa . Ya merak ettigim bunlara para mı yetmiyor ünlüler bir peşinde. Yani kendi dilimce yokmuş gibi makyaj. Böyle bir yeteneğim yokmuş napalım :) İşini . Welcome to BurcuEs channel.


Merhaba ben Burcu Esmersoy, kanalıma hoşgeldiniz! Dilerseniz Trendyol milla butiğinden yapacağınız 1TL ve üzeri .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar