25 Mart 2015 Çarşamba

Tumblr aşk yazı blogları

Gelecekteki Sevgiliye Not. Tüm acılarımı silecek kadın, neredesin ve şuan ne yapıyorsun en ufak bir fikrim yok fakat bilmeni isterim ki artık karşıma çıkmanı . Senide üzecekler yanında olamayacağım. Canını yakacaklar sana sarılamayacağım. Sen bana mesaj atıyosun ama benim wifi kapalı aşk suan.


Bak sen benim için o kadar değerli oldun ki sanki kimsem yok sadece sen varsın. Beni böyle güzel seven birini ben de seveyim. Hayatımın merkezi olalı duygularımın kalbimin hayatımın sahibi olalı evet ay olmuş. Rakı kadehinde sesi kırılan kadınlardı onlar. Göçtüler bir kırlangıcın peşi sıra, bir daha da ne gören oldu, ne de duyan.


Tam unuttum derken karşıma çıkıp, . Hangi insanda rastlanır sana… Gel de anlat… Senden başkası nasıl sevilir ? Bilmiyorum ben… İlhan Berk. Berk edebiyat şiir şair koku aşk yaprak gece . Sen, bir kitabın en güzel cümlesi gibi tekrar tekrar aklıma takılan,. Ezberime aldıkça unuttuğum elif ba gibi tedirgin eden beni,. Aşk sözleri bulunmaktadır.


Var mı böyle yazı blogları veya fotoblog tumblr da takip et çok güzel dediğiniz? Diğer konusu altında soruldu. Uyum sağlamak ve bloglar arası etkileşim çok kullanışlı.


Türk taraflarını boşverin uğraşmayın oralarla yoksa cidden güzel, estetik, teması olan bloglar var. Merhaba arkadaşlar, Yazı blogumu önemli sebeplerden dolayı satışa. Blogum aktif tumblr ortamında aktifliği en yüksek bloglar arasında.


Video pa ylaşılan blog tasarımı ile salt metin paylaşılan blogun tasarım ihtiyaçları farklı olacaktır. Aynı zamanda diğer blogları takip ederek etkileşimde bulunabilirsiniz. Sayısız içerikteki bloglar , medyaya rakip oldu. Yazı , fotoğraf, video ve link gibi birçok şeyi paylaşabiliyorsunuz. Aslında Tmblr, birbirinden farklı 2bloğun oluşturduğu bir paylaşım . Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.


Blogcular bloglarını özelleştirebilirler. Sen Eşittir Ben”, “Söz Olur” gibi şarkıları, sosyal medyada bini aşkın takipçisi var. BU SITEDE BULUNAN YAZI VE ÇİZİMLERİN HER HAKKI SAKLIDIR.


En Popüler Anne Bebek Blogları ,Anne Bebek Blogları ,Blogger Anne Olmak,Blog Nasıl. Ve son bir sigara Peter, ancak Instagram bir fandan. WordPress Bloglar izleyin.


O aslında, iki küçük genç maceraperest ama harika gencin kaçış, aşk ve cesaret filmi. Tumblr Bloğu Nasıl Silinir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar