24 Temmuz 2015 Cuma

Bir zamanlar bende deli gibi sevdim sözleri

Bir zamanlar bende deli gibi sevdim. Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime. Yillarca soruyorum bu soruyu kendime. Deli Gibi Sevdim Songtext von Tanju Okan mit Lyrics , deutscher Übersetzung,.


Bilmem ki bu dünyaya ben.

Ve dönüşünden kısa bir süre sonra da Sevdik de Ne Oldu ile Deli Gibi. O bana ben ona mutluluk verdim. Gün mü Var, Zamanı mıydı, Benim Hayatım, Sen Mutlusun Ben Perişan, . Görüyorumki hergün meyhanedesin. Neden Saçların Beyazlanmış Arkadaş, “Yaktın Beni Dünya,.


Yaşa da Gör, “ Bir Kadın Yüzünden ( Bir Erkek Yüzünden), “ Zamanı Geldi, . Now, listen to all your favourite songs, along with the lyrics , only on.

GÖRÜYORUM Kİ HER GÜN MEYHANEDESİN. YAŞAMAYA İÇİTİRİP KÜSTÜRENMİ VAAR? BİR ZAMANLAR BENDE DELİ GİBİ SEVDİM. Yeni Çıkan Albümler, Yeni Single, Şarkı Sözleri , Biyografiler, Müzik Haberleri, Yeni.


Neden saçların beyazlamış arkadaş sözleri. Tatilde ve boş zamanlarında eczacı kalfası olarak çalıştı. O da yetmiyormuş gibi, peşindensürüklüyorsun beni.


Bende yanmisim senin gibi arkadas. Dünyanin derdi bitmez böyle arkadas. Terhisinden sonra da kısa bir zaman içinde ilk bestelerine hemen misilleme yapar. Sığınacak bir limandı istediğim huzurlu.


Deli gibi aşıksınız ama ifade edemiyor musunuz? Bu zamanların kıymetini bilip sevgilinizi en güzel aşk sözleri ile taçlandırmalısınız. Yüksek minareden attım ben bir taş.


Seven kollar yorulur mu bir zaman (Korkuteli).

Bir yandan gök gürlüyor, bir yandan da deli dolu yel savuruyor, bir yandan dizine. Tamam, bir daha Mavi Sakal yok. Gitmelerine az bir zaman kaldı. Onlar gidebiliyorsa, ki hatta buraya gelebildilerse, ben de gidebilirdim! Ben de yanmÄ±ÅŸÄ ±m vallah senin gibi arkadaÅŸ Dí¼nyanın derdi bitmez bí¶yle arkadaÅŸ.


Acılarla bıraktın beni bir başıma. Agladım agladım isyan ettim senedir lan ben seni sevdim. Beni ağlatan dünya, ağlayacak zaman bırakmadı bana. Ben seni deli gibi sevdim , sen beni deliyim diye sevmedin.


Bir deli , bir akıllıdan korkmaz ama o da deliyse sopasını saklar. Bugün sizler için en anlamlı sözler üzerine bir içerik hazırladım. Kirpiklerinin sayısını bilirdim ben gözlerine nasıl baktığımız sen. Ancak sevdiğin seni içten seviyorsa, şte o zaman hayat yaşanmaya . Bir erkek “kadınım” diye hitap ettiği zaman ona yüklediği anlam bambaşkadır. Bir Zamanlar (Best Of) Tanju Okan.


Sevdim sevmedi, gittim gelmedi Harcama bu aşkımı dedim dinlemedi. Aşk denilen zehri tattım ne geçti ki elime. Bir gün beni seven çıksa inanmam. Ibrahim tatlıses bir zamanlar bende deli gibi sevdim indir amcap full indir.


Umudunu yitirme şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir. Ne olur beni sevdiğin gibi başkasını sevme, bana baktığın gibi başkasına bakma. Kasım şiirleri okumaya hazırlanan öğrenciler için bu zamana kadar yazılmış en güzel.


Ufukta bir ışık belirdi Kasım sabahında , güneş doğmuyor , hava kararık sokaklar ıssız …. Sorgusuz bakmışım tüm yaşama. Bir türkü söyle ki gardaş içinde. Ağıt olsun, fırgat olsun, .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar