23 Temmuz 2015 Perşembe

Burcu esmersoy youtube

Saç, baş, makyaj, dans, spor. Selamlar ben Ezgi Mola, Tanınmış Kişileri Seviyorum serimin 13. Kendi mutfağımdan herkese merhaba! Güne nasıl başlıyorum, spor yaptığım günler nelere dikkat ediyorum, tatlı.


Sonunda sizlerle rahat rahat yeni evimde sohbet edebiliyorum. Taşınma sürecinde neler yaşadım? Malum mezuniyetler yaklaşıyor. Ne giyeceğim endişesi de başlayacak. Herkese Merhaba :) Yine moda dolu bir videoya hoşgeldiniz Bu hafta sizlere haftasonu kombinleri.


Saçların çok güzel olmuş ne yaptın kestirdin mi burcu abla. Merhaba :) Sabah uyandığımda ilk iş kendime gülümsüyorum, gerisi geliyor zaten İşte bakım rutinim ve. Bugün gardırobumun derinliklerine daldık ve boyfriend jean kombinledik :) Beğendiyseniz abone olmayı ve. Serinin diğer videolarını izlemek.


Hızı bol, temposu yüksek, süper bir sohbet gerçekleştirdik. Umarım bizim keyifle çektiğimiz gibi siz de keyifle. Biliyorum uzun bir ara oldu, hepinizden özür diliyorum. Demet Akbağ ile Çok Aramızda 1. Onu neler heyecanlandırıyor? Favori tatil rotası neresi?


Yolculuğuna ritim katacak şarkıcılar kimler? DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE HABERLERE ÇIKTIM ft. We participated in her channel to shoot and edit the videos. dünyasına adını yazdırmaya . Esmersoy, uzun bir hazırlık . Videoda boyfriend jeanler nasıl. Her biri farklı tarzlara kolayca uyum sağlayan modeller . Yılın En İyi Kanalı. Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Sanatçı.


Muzo Şubat Çarşamba Canlı Yayın (Son Saat). Muzo şubat perşembe canlı yayın. Reklam filmini haberin devamında izleyebilirsiniz. üzerinden yayın yapan kanalda her sene farklı spikerler yer. Adsense geliri için mi kanalı açıyorlar yoksa bu işin altında başka bir sebep mi var?


Subaşı kızıyla birlikte oynarken çektiği videonun üzerine bir kanalı. BURCU ESMERSOY DUDAK RENKLENDİRME. KAŞ KONTÜRÜ PÜF NOKTALARI. KALICI MAKYAJDA SON TRENDLER.


DAHA FAZLA VİDEO İÇİN ABONE OLMAYI VE BEĞENİ YAPMAYI LÜTFEN UNUTMAYINIZ. Türk popunun sesi ve performansıyla rekorlara doymayan kadını İrem Derici, Güneşin Kızlarının gençleri Tolga Sarıtaş, Burcu Özberk, Hande . Angie adlı mekandan çıkan şarkıcı sempatik. Fenerbahçe, Litvanya deplasmanında . Türklerin üstüne kalır yorumu!


Discover daily channel statistics, estimated earnings, . Ve her an, diğer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar