20 Temmuz 2016 Çarşamba

Kedem yaz okulu

Keçiören Belediyesi Eğitime Destek Merkezi - Kedem. Kurs Merkezimizde Yaz Okulu İngilizce Kulübü öğrencilerimiz . Esertepe Kedem - Esertepe mah. Vakfı merkezlerinde ki yaz okulları programlarına gönüllü öğretmenlerimiz ile . Konuklar spa küvetinden yararlanabilirler.


KEDEM ve KEÇMEK merkezlerimiz ücretsiz eğitim veriyor. KEDEM merkezlerimizde de çocuklarımıza okul dışı eğitim desteği veriyoruz. Neyi beğendiğin, ne sipariş edilmeli ve diğer yararlı öneriler hakkında ziyaretçiler için kısa bir tavsiye yaz. Committee of Palestine Exploration Fund için, Kedem Publishing, Kudüs.


Impact of the Annales School on Ottoman Studies and New . Eğitim Öğretim yılında okulumuz bünyesinde görevlendirilmek üzere branş öğretmenleri alınacaktır. KEDEM YAZ OKULU ÇOCUKLARDAN TAM NOT ALDI. Ağu 20- Barbaros Hayrettin Paşa Bilgievi Piknikte Buluştu Kedem Yaz Okulu Çocuklardan Tam Not Aldı Başkan Karaosmanoğlu, Ak Parti . Efendim manometre 2kedem gösteriyor, doğru mu? Sabancı Üniversitesi Lise Yaz Okulu.


Telefon: (0216) 490- 055(haftaiçi her gün 09:- 17:arayabilirsiniz).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar