22 Şubat 2019 Cuma

Dost nasıl olmalı şiiri

Halim Akın adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Zehirli veya zehirsiz olup olmadığı ancak yendikten sonra belli olur. Işığımız adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Git rüzgâr dostuma onu nasıl sevdiğimi anlat mutluysa usulca gel yanıma mutsuzsa dostun her.


Gerçek arkadaşı olmamak , yalnızlığın en kötüsüdür. Ben de zaman zaman mektuplarımda sana yazmaktayım ideal . Beni benden alır dost sevgisi neyleyim. DOST dediğin ilk harf gibi olmalı sonu nereye giderse gitsin hep aynı kalmalı. Amatörce okuduk işte :) Beğendiyseniz lütfen abone olur musunuz? Gerçek dost nasıl olmalı diye soracak olursanız, iyi günde, kötü günde.


Birbirinden güzel ve yeni şiir , öykü ve denemeleri okumak için edebiyatla. Emel Coşkun Nasıl Olmalı Aşk. Biri gerçeği duymak istemediği, öteki yalana hazır olduğu zaman dostluk , dostluk olmaz. Dünyada dosttan bol şey yoktur, dosttan bulunmaz şey de. Aristo : dostluk ve hakikat gibi iki iyi arasında hakikati yeğlemek gerekir.


Dale Carnegie: Başkalarının sana nasıl davranmasını istiyorsan sen de . Nasıl ki aşkı anlatmak için kelimeler ile yeni bir dünya kuruyorsunuz, . Tintin, En Iyi Alıntılar, Favori Alıntılar, Allah, Şiirler , Şiir. Vefası olmayan bir insanın sefası da olmaz. Yani, güvenilmez… Vefa, aynı zamanda dostluk ve kardeşliğin neticesidir.


Nasıl da yalnız kalmışım, Nasıl da aldatılmışım. Ne dostluk olur, ne kardeşlik. Kendisine dost olmayan herkese dost kesilir.


Zaman zaman yazdığım dostluklar var, nasıl dost olmamız gerekenleri yazarım. Dostluk ve barış şiirleri. Her merhaba ettiğiniz dost değildir. Ama dostluk satılan bir dükkân olmadığı için dostları yok.


Bir atasözümüzde: Her yüze gülen dost olmaz diye belirtilmiştir. Bu yazı güzel ve anlamlı bir şiir tadında olsun istedim. Hanım kan bağımın olmadığı en yakın akrabamdır benim. Yolun Yarısı dediği gibi, bir araya geldiğinizde zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığınız bir haz içinde geçer hep.


Onca dergiyi, kitabı, edebiyatçıyı başka türlü nasıl yazacaktı? Gönüller Sultanı Mevlana sevgiyi tüm insanlığa sunuyor. O taş yüreğin yosunlarla sarılmışSanki . Türk edebiyatına damgasını vurmuş şâirlerin, bu şiirleri yazarken uçurumun kıyısında dolaştığı.


Hiç umulmadık anlarda çıkar karşına dost diyebileceğin insanlar. Arkadaş Zannettiğiniz Ama Olmayan İnsanları Nasıl Ayıracaksınız? Sizi kontrol altına almaya . Boşalıp elinden bir dolu içtim, Postu dost uğruna serdim ben, ustam. Anneye Yazılmış En Duygusal Şiirler. Annem senden başka nasıl dost bulurum Sen benim nefesimdin, ben nasıl solurum Sen gidersen inan ben ölür yok . Herkesle iyi geçinmeli, çok kimselerle dost olmaya çalışmalıdır.


Biri diğerini nasıl yıkayıp temizler, nasıl ki el, ayak ve bütün uzuvlarımız bize yük olmayıp , . Hem az olmalı dost dediğin da çok olursa neden. Biri “ Seni seviyorum,” dediğinde, gerçekten öyle hissettiğinden nasıl emin olabiliriz? Her şeyden önemlisi insan, önce insan olmalı …. Takip edilen can yücel, can yücel dostluk ırmak gibidir, can yücel . Onlar arasında gizlilik, saklılık, kırılma, gücenme olmaz.


Bir arkadaş olarak kendinizi nasıl buluyorsunuz? Sohbet Şiirleri Sohbetyildizi. Ailesinden Hifa Arkaşımızın.


Kızınca nasıl tepki veririz kırılır mıyız yoksa ders vermek için kırılmış numarasımı yaparız. Nasıl oluyor bilmiyorum ama kendine güvendiğinden çok güvenebiliyorsun o dost. Geleneğe karşı olmasına rağmen geleneği şiirinde en güzel kullanan şairlerden birisiydi o. Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini.


Sevgili yerine yıllarca dost kalmayı başarmak. Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum ki… -Sana dost olmasını istediğin kişi gibi davran kendine, nasıl bir dosta ihtiyacın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar