19 Mayıs 2020 Salı

Bir kızın bakıp kafasını çevirmesi

Kız baktığımı görünce kafasını çeviriyor beynim eror verdi. Ben kendimden emindim de senin ne. Kiz seni begenmiste olabilir belki senden adim bekliyordur ama oylesine bakiyoda olabilir biraz bekle hareketlerine bak guluyosa ataga gec.


Belki o an dikkatini bir şey çektiği için bakmıştır. Ben bazen bunu bilerek yapıyorum kızın dikkatini çekiyorum, yani bak ben buradayım mesajı gönderiyorum kıza , aynı zamanda kıza öküz gibi bakmamış . Senin kocaman bir aptal olduğun anlamına gelir. Açıkçası bir şeyler hissediyordur tabii bu kafa çevirme sürekli varsa. Bakmak İstediğimiz Kıza Bakarken Kafa Çevirmek. Bakıp ufak bir tebessüm edebilseydim karşılığını alacağıma emindim ve bugün bunu . Sokakta yürürken Kızların Bana Bakması ? Dua ediyorum giderse bir gün benden içimde sevgi olmadığı bi . Bir adama tutuldun ama hislerinin karşılıklı olup olmadığından emin değil misin?


Kendini Bir Kıza Nasıl Beğendirirsin? Bir kızın size bakması sizi utandırıyor mu? Eğer size bakıp kafasını çeviriyor ve tekrar size bakıyorsa, ve bu olay saniyeden uzun sürüyorsa . Men derem ki iyi bir kısmeti çıktı bu kızın , verelim gitsin. Evin duvarına vuran gölgelerin ne olduğunu anlamak için yüzünü güneşe çevirdi. Uzun zamandan beri aşkını saklayan bir kız sevgilisinden tepki bekler fakat istediğini alamayınca kendisi teklif etmeye.


Kız : Bak ben sana aşığım tamam mı hem de çok seni seviyorum. Başka birini gördüğünde kafasını çevirir ve bakmazdı. Gurur sen çok tecrübelisin ve ben senin isteklerine karşılık verebilecek bir kız değilim. Etrafına bakıp , kafasını kaşırken çok sevimli görünüyordu. Başlarında duran kızıl saçlı kıza bakışlarını çevirdiler.


Bak bu gazetede fotoğrafı olan, demin senin “Yazık,” deyip üzüldüğün çocuk var ya, işte o. Size bir şeyler anlatırken dudaklarınıza bakıyorsa sizinle ilgileniyor demektir. Göbek içerde, sırt geride, kafası hafif kalkık. Karşılaştığınızda iki kaşının arasına bakıp mı konuşuyor?


Barışma teklifini reddeden üniversiteli kız arkadaşını defalarca ezdi! Kendisine korku ve yalvarırcasına bakan kıza bakıp elindeki silahı beline. Bıçağı parmakları arasında ustaca çevirip , ağzından tutarak kıza sapını uzattı.


Kafayı çevirmek ise, şempanze ve goriller arasındaki bir gözdağı verme . Levent kızın sorusunun ardından dudaklarını iki yana kıvırırken omuz silkti. Adi,” diyerek elindeki anahtarı çevirip arabanın motorundan güçlü bir ses çıkmasına izin verdi. Eğer erkek bir kıza aynı şekilde bakıyorsa, cinsel coşkunun tutkusuyla aç bir midenin. Kız size bakarken göz göze geldiğinizde, hemen gözünü çeviriyor , yere, . Kafamı kaldırıp hemen önümde insanlara yalan ve tamamen uydurularak kurgulanmış masalları anlatan bu cadıya çevirdim gözlerimi.


Pamir dün gece benimleydi, zira frenleri boşalmış bir arabadan atlayıp canımızı kurtarmakla meşguldük. Pamir, hakkında kızların uydurdukları şeyleri ve dedikodular yüzünden Playboy . Kasıklarını size doğru çevirerek bacaklarını ayırır. TED Talk Subtitles and Transcript: Bir gün, Ed Gavagan metroda otururken, iki tıp. Göz göze geldikleri zaman kızın bakışlarından yeşil bir ışık çıktı gibi görmüş, bu ışıkla kamaşan gözleri hiçbir şey görmez olunca kör oldum.


Kurt hızlı bir hamle ile bir sıçrayışta dibinde bitiverdi. Kafasını geri çevirdi ve bakışlarını kıza çevirdi. Hayatımda hiç bir zaman pimpirikli, korkak bir kız olmadım. Anıl oturduğu ikili koltukta doğrulup kafasını bize çeviriyor.


Bak sabahlarıda birlikte gidebiliriz eğer işe alınırsan? Bir kaç dakikada bir yavaşlamadan birbirlerine bakıp devam etmek için . Bu konu her erkeğin kafasını meşgul eden bir konudur. Gruptaki başka bir kişi konuşurken başını daha yavaş çevirerek , daha geç dikkatini. Yani sizden hoşlandığını düşündüğünüz kızın gözlerine dikkatle bakın , göz . Geçen gün bir erkek oturuyordu, karşı çaprazımda banklarda. Kafa ya da kulaklar ile oynamak: İçinde bulunduğu durumdan utanan,.


Patlak gözler: Bir kişi, sizinle konuşurken gözlerini aniden ve çok fazla . Küçük bir kızın yüreğinde vahşi bir ağaç büyütüyor. Ağzı yüzü salya olmuş işte kızın. Sıkış tepiş iniyordum,göz ucuyla raylara bakıp ,. Vücudunu size doğru çevirir. Onunla aynı mekândayken veya . Bir ses duymuş gibi kafasını tavana çevirdi. Kız yeşilliğin içinde kırmızı bir lekeyi göstererek, “ Bak , şuradaki evi görüyor musun?


Bak iyi bir şey yaptığını zannediyor olabilirsin, kız arkadaşın bundan çok memnunmuş. Olayı orta oyununa çevirmenin manası yok. Felaket Kız büyüdü, internete yeni fotoğrafları düştü. Onca kız içinden niye sadece bana böyle davranıyordu peki?


Size bakar, onun size baktığı anlaşılınca bir anda ne yapacağını şaşırır ve kafasını başka yöne çevirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar