19 Ağustos 2016 Cuma

Burcu esmersoy youtube kanali

Saç, baş, makyaj, dans, spor. Kanalıma abone olarak gündemi ve gelişmeleri takip edebilirsiniz. Selamlar ben Ezgi Mola, Tanınmış Kişileri Seviyorum serimin 13.


Herkese Merhaba :) Yine moda dolu bir videoya hoşgeldiniz Bu hafta sizlere haftasonu kombinleri. Bir kere karşınıza ilk çıktığım sene :) Bu video senesine. Sonunda sizlerle rahat rahat yeni evimde sohbet edebiliyorum.


Taşınma sürecinde neler yaşadım? Yeni evime hoşgeldiniz :) Bugün sizinle kış alışverişimi ve kombin önerilerimi paylaşıyorum. Hızı bol, temposu yüksek, süper bir sohbet gerçekleştirdik. Umarım bizim keyifle çektiğimiz gibi siz de keyifle.


Kendi mutfağımdan herkese merhaba! Güne nasıl başlıyorum, spor yaptığım günler nelere dikkat ediyorum, tatlı. Nasıl heyecanlarımız vardı?


League of Legends ile ilgili tüm videolar burada! Heyecanı paylaşmak için sen de resmi kanalı takip et! Eee okul bitti, hadi diyelimki iş de bulduk. Bozoğlu, nasıl kilo verdiğini.


ACUN ILICALI: KANALIN GİDERİ YILDA 2MİLYON ! Esmersoy, taşınma sürecinde neler . Kostüm asistanı Özge Şimşek ceza davası. kanalı “Çağla”yı bir yıl önce. We participated in her channel to shoot and edit the videos. Açtığı kanalı üzerinden yayınladığı videolarla ciddi bir kitleye ulaşan ve kimi zaman makyaj kimi zaman da günlük hayata dair tüyolar . Kanalında yayınladığı bir video ile de sosyal medyanın tepkisini üzerine çekti. Burcu esmersoy kanalı tagıyla alakalı sonuçları VideoBring aracılığıyla görüntüleyin. Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Sanatçı.


Abone olun, hiç bir şeyi kaçırmayın! Paylaştığı ilk videosunda,. Söz son bölüm izle (BLU TV) Söz 80. kanalı açarak yeni bir mecrada kendilerini göstermeye başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar