20 Ekim 2016 Perşembe

Bayan itiraf

Aldatan kadınlar anlatıyor… Kimisi yeni evli, kimisi yıllardır evli. Peki neden ve nasıl aldattılar… İşte ev kadınlarının aldatma itirafları. Itiraf bayan İtiraf ediyorum yaşındakiler bile birini bulup evleniyor ben oldum evlenmeyi bırak daha doğru dürüst bana değer veren birini bile.


Gecenin bir yarısı acıktık, evde de bir dilim ekmek yok. Zehri zeka arkadaşımın aklına şahane bir fikir geldi. Telefonu eline alıp sulu yemek siparişi verdi.


Aldatan kadınların itiraflarını okuyabilirsiniz, sizde itiraf gönderebilirsiniz. Aldatan Kadın İtiraf Oku ‎ Bence yılın seksi ‎ Ahh şu çıtır gençler Hakkımda Bilmediğiniz Bir Şeyi İtiraf Ediyorum Giyen Bayan - https://www. Giyen Bayan Butik bugün açıldı! Tamamı benim tarafımdan hazırlanan el yapımı aksesuarlardan oluşan butikte.


Yandığıma kudurduğuma azdığıma paylaşımlarıma deliler gibi sevişmek isteyişime inanmayan bayan arkadaşlar numaramı paylaşıcak kadar gerçeğim 0553 . Likes, Comments - GAÜN, HKU, SANKO, İTİRAF (@gaun.itiraf27) on Instagra“# Bayan. Likes, Comments - Bayan İtiraf (@bayanitiraf) on Instagra“# bayan # itiraf # bayanitiraf #tbt #siir #guzel #itiraflarinizi #dm #bekliyoruz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar