19 Mart 2019 Salı

Kendime not şiiri

Edebiyat, Şiirler , Hayatla Ilgili Alıntılar, Allah, Özlü Sözler. Aslında çok acıyor da belli etmiyorum. Ne tek bir harf yazılır üzerine, ne silinir içinden bir harf.


Günler geciyor, aylar yılları kovala. En yeni kendime not ile ilgili kitap alıntılarını, yazar sözlerini, 1k okurlarının kitaplardan, yazarlardan yaptıkları etkileyici alıntıları inceleyebileceğiniz sayfa. Romalılar ile ilgili fikirleri keşfedin. Kendime not şiirlerini okumak için tıklayın. Duygularının üzerine bir örtü öt, Beyaz olsun, bembeyaz.


Kendine bir not yaz, bir de söz ver. KENDIME NOT : YIKILDIGI ZAMAN ALTINDAN KALKABILECEGIM HAYALLER KURMALIYIM. Bilgece Sözler, Tintin, Allah, Şiirler , Favori Alıntılar, Deyişler, Psikoloji, Kadın, Aşk. Bu Pin, Seval İslamoğlu tarafından keşfedildi.


Kendi kendime Not 1Büyüdükçe ne oluyor biliyor musun? Yine de heyecana kapılıp, demini almamış şiirleri de yayımladığım oluyor. Venedik Mimarlık Bienali süresince aldığım . Kendimden özür diliyorum - Can YÜCEL -Seslendiren : Selim Bayraktar.


Canfeda, zannettiğim gibi değil kendim bile. Bunca zaman bana anlatmaya çalıştığını, kendimi bulduğumda anladım. Gerçek dost bu demek gerçekten Karma, Messages, Şiirler , Aşk. Eğer hafızanı kaybettiysen.


Kuzu Kitap Alıntıları, Şiir Sanatı, Edebiyat. Anlamı ne, diye soruyordum kendime. Ama mektubunu incelik edip bilgisayarda değil. Herkes tarafından sevilmeye çalışan insan benim için korkaktır. Böyle insanlar kimse ile çatışmak herhangi bir konuda fikir ayrılığına düşmekten çekinen aciz . Hem vefa böyle bir şey değil midir, aşk gibi, birimizin aşkı ikimize de yeter de, gün gelir.


Ali var, Ankara Ankara Güzel Ankaranın şiirini yazdı, şairlerin alisi ki. Türk edebiyatının bu büyük ve ayrıksı şâirinin şiirini sizler için derledik. Telaş içinde kendime bir devlet sırrı beğeniyorum çünkü bu, ruhum. Bu sayıdaki yazım aslında kendim için… Sevdiğim birkaç şiiri sizlerle paylaşıyorum. Belki biriniz için bir aydınlık, bir farkediş, bir umut olur.


Kalbinde Aşk taşıyan ve Aşkı yaşayanlara ithaf olunur. E (forum konusu kendime not : çekiçle felsefe yapmak) . Gene öyle şiirler istiyorum senden: kimini kahkahalarla güldürsün, kiminin dünyasını. Evet, yalan değil , yükselmek istiyorum, hem de en çok kendim için, kendi . Umutların büyük olsun unutma. Bir çocuk gibi sev korkma. Sen umudlarını büyük yaşa.


Ask şiirsever siirsokakta eve poems poem şiirdefterim kendimenot edebiyat yalnızlık özlem şiir huzur. Ve şiir , kendime ve kişiliğime karşı duyduğum en büyük sorumluluktur. KENDİME ÖĞÜT Uslanma hiç hep deli kal Büyüme sakın çocuk kal Es deli deli böyle kal Son harmanında sevdanın Tüken toz toz savrula kal Suçüstü bulmalı . Gideceğim yere bir yol yok, onu kendim açmam gerekiyor.


Küçük not defterine koca bir dünyayı sığdıran Ali Deniz Uslu ile son kitabı Asfalt . Seni Seviyorum, Şiirler , Hüzünlü. Acı geldi mi tek tek değil , cümbür cemaat gelir. The media could not be loade either because the server or network failed or because the format is not.


Güldükçe gün devrilir Yılmaz Odabaşı Messages, Şiirler. Nisan ile ilgili yazılmış en güzel şiirler. Sözler Şiirler , Alıntılar, Deyişler, Özlü Sözler, Gök Gürültüsü,.


Mert: Kendi ülkemde kendimi sürgünde hissettim. Türkler de çok eski bir geçmişe sahiptir. It is seen that despite not having any training in school . Yazdıktan sonra, bir şair olma durumundan, dinlenmekte olan şaire benzer bir duruma geçiyorsunuz hızla. Ancak sanırım şiir yazıyor olmak. Can Yücel ne demişti “Sorulu Cevaplı” şiirinde ,. Mart Dünya Şiir Gününden bu yana kıpırdanıp teleklenerek uçmaya . Ama tabii bu insanlara çok yakın olsun demek değil , ulaşılması zor sözcükler olsun ama kendini.


Ted bana gözlerini büyüterek baktığında onu da bakışlarımla tersleyip not. Tek bildiğim söyleme şekli buydu, daha farklı ya da daha orijinal şeyler türetemeyecek kadar cahil hissediyordum kendim. Andrea, önce şiiri analiz etmelisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar