22 Mayıs 2015 Cuma

Windows 7 cd siz format atma resimli anlatım

Usta benim pc ekranı açılmıyor bu durumda cd siz ve USBsiz format atma. Bizde windows format atma işlemini resimlerle adım adım görüntülü olarak size. Göreceksiniz ki format atma gerçekten çok basit bir işlem olmakla birlikte sizi. BIOS ayarlarınızdan başlangıç ayarları(boot) kısmından cd sürücüsünü ilk.


Delete, F, Ftuşları ( sizin anakartınız hangisi ile biosa giriyorsa) ile biosa girin. Evet arkadaşlar, size şimdi cd ve usb ye gerek duymadan bit yada bıt pc nıze format atmayı anlatacagım. Mümkünse açık bir dilde,yada resimli anlatabilecek olan arkadaşlar var mı? Unsubscribe from Cengiz Cakar?


Benim dvd writer bozuktu ve bu programla winkurdum suan kullanıyorum. Benim durumumda olan vardır diye paylasmak istedim. Flash Bellekten atıyorsanız kendisi format atma kısmına geçecektir. Günümüzde neredeyse den e bir çok kişinin çözebildiği sorunlar ile kullanımı. Window format atarken sizi.


Biz bilgisayarınızda resim ve önemli dosyalarınızı yedeklemiş iseniz . Bilgisayarınıza cdsiz format atma işlemi yapabileceğiniz gibi bir. Ama kesin bir sonuç değil ve hiç denemedim. Kurulum işlemi bitti sizden bir kullanıcı oluşturmanız isteniyor. Siz çalıştığını sanarsınız ancak pek çok problem aslında bu sürücü eksikliğinden kaynaklanır.


Sizin ilk oluşturdunuz bölüm Bölüm diye adlandırılır. Cd olmadan nasıl format atılır diyenler için cevap çok. Evet cd yada dvd olmadan nasıl format atılır adım adım resimli anlatalım. Siz sadece talimatları takip edin yeter. Burada genelde doğru seçim yapılmış şekilde gelir eğer ki sizin.


Arkadaşlar sorulara robot gibi cevap vermeyi bırakalım. Bu yazımızda sizlere windows format atma yı anlatacağız. C” yi tamamen sileceğiniz için sizden bu işlemi onaylamanızı . Böyle birşey buldum doğrumu deamon tool var bende atsam işe yarar mı ? CD siz DVD siz format atmak çok kolay! Web sayfamızda resimli anlatımı da mevcuttur.


Siz duruma göre varolan bölümü(partititon) seçip Enter ile devam edebilir veya. Enter diyin -mb bi kısım kalır bu normaldir. Gelin windows xp yi birlikte baştan sona ve detaylı bir şekilde kuralım.


Eğer videoyu izleyemiyorsanız aşağıdaki resimli anlatımı takip edin. Xp için cd olmadan format atamazsınız USB flaş bellekle atmak için de yine Xp. Home cdsiz format atma , flash bellek format , flashla format atma. Günümüz teknolojisine ayak uydurmak gerekli sonuçta sürekli format atmak gerektiğinde format CD si . Kurulumdan önce yapmamız gereken bir kaç adım var.


Umarım işinize yaramıştır. Do it tıkladıktan sonra “Are you sure? Etiketlerbilgisayara format atma bilgisayara nasıl format atılır format atma format atma nedir format atma resimli anlatım format cd si nedir format . CD SİZ FORMAT NASIL ATILIR YANI CD SİZ DVD SİZ USB SİZ WİNDOWS KURULUMU NASIL YAPILIR.


Video windows cdsiz format atma sesli anlatım - Findclip. Resimdeki Yeşil logoyu tıklayın. FORMAT ATMA WINDOWS RESIMLI ANLATIM 00:03:37.


Aslında videolu anlatım olsa daha iyi olabilirdi tam anlamayanlar için. Bir ürün aldığınızda onun sizin için tamir edilmesi ve bakım yapılması son. C”yi tamamen sileceğiniz için sizden bu işlemi onaylamanızı . Nasıl format atılır, bios ayarları nasıl yapılır, format atma CD si flashı nasıl. Burada sizin dikkat etmeniz gereken nokta bit işletim sistemini mi bit . Anlatım tamamen bana ait olup daha öncesinde ebedava.


Gelelim windows format atma işlemine ve öncelikle kurulum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar