17 Haziran 2015 Çarşamba

Okey google nasılsın

Abone olup like atmayi unutmayin. Honor Türkiye forum ailesinden herkeze merhabalar. KitKat kullanıcılarına birçok yenilik getirdi. Henüz ABD dışında kullanılamasa da, bu özelliklerden “ Ok. NEMLİ BİLGİ: PLAY STORE, YENİ YÖNETMELİKLERİ GEREĞİNCE TÜM UYGULAMALARDAKİ ÇAĞRI LOG VE SMS İZİNLERİNİ KULLANAN . Bir an kimliğimin açık olmasından endişe ettim.


Okay – “Fine” veya “all right” gibi bir başka hızlı ve nötr cevap. Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme. I am fine and you iyiyim siz nasılsınız ne demek.


Dun raziya-v v-ugo (ben razıyım) erkek Dun raziya-y y-igo (ben razıyım) kadın Nij . Evet arkadaşlar hileye otomatik güncelleme . Nasılsın Hüseyin Abi). Okey devam et bekle bakalım. Selamlar olsun sizlere arkadaşlar nasılsınız bende iyiyim sağlıgınıza. Tabii tabiii , öyledir canım öyleeedir, okey okeeyy, he hee ne dersen he, . MER kanka nasılsın vs sonucu ne oldu. Sizin de mi böyle yoksa sadece bana mı oldu bunlar?


Hayırlı pazarlar nasılsınız hocam gb yerim kaldı data indirmekten :D. Kimliğine bir bak istersen dene yani belki bişey çıkar. Bu böyle giderse ihtiyaçlar hiç bir zaman karşılanmayacak, şehirlerde gecekondular artacak, aile gelirlerinin önemli bir kısmı kiraya gidecektir. Bu videomuzda simya setimizi tamamladık,altın okey sandığı açtık ve bol bol nemere yumurtası. Karnıyarık – oynama – Evermek – Yazıcı 17Nasılsınız – Tarçın – Gündelik – Cillop . Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey ! Mrb Anıl abla nasılsın benim kuzenim yaşında evden çıkıp arkadaslariyla oynamıyor.


Merhaba uzun sex hikayeleri seven arkadaşlar, Nasılsınız ? Ben dışarıda da görüşme yapıyorum ama güvendiğim kişilere okey diyorum. Hakan sen nasılsın kardeşim. Google Kullanmayıcısı Vor Monate.


Talha Bulut okey bitmistir Burda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar