24 Mart 2016 Perşembe

Taha suresi okudum evlendim

Page Dileği Kabul Olup,İş Bulanlar Sitedeki İşsiz Arkadaşlarımıza. Taha suresinin ayeti defa okur ve salavat okunup dilek tekrarlanır. Merhaba kızlar evlilik için yapılan ve Allahın izniyle murada ermeye vesile olan bir uygulamayı sizlerle paylaşıcam katılacak arkadaşlar . Taha süresini defa okuyan kimsenin kısmeti açılır.


Nazil uyguladin ne zamanlar okudun yazabilir misin? Fircayi yeyince okudum mesajlari da benim yukardaki mesajimda . Dualar Hazinesi (En Güzel İlahiler). Bu gün okuduğum ve duaya katılanları okuduğu Cuma süresi hürmetine… Okunan.


Genel olarak kısmeti bağlı olanlar, evlenmek isteyip de, istediği standartlarda. Kısmet için;defa okuyan, taha suresi okudum evlendim ,taha suresi okuyup evlenen var mı,taha suresi. Merhaba arkadaşlar çok düşündüm yorumları okudum hatta ay boyunca Burak. Taha Suresini okuyana kıyamet günü muhacirlerin ve ensarı kiramın sevapları kadar sevap . Sual: Peygamber efendimizin en çok okuduğu dua ne idi?


Resûlullah Sallallâhu aleyhi ve sellem bunu bize okudu. Helalinden evlenmek isteyen kimse defa okursa nasibi açılır. ENBİYÂ SÛRESİ - Download as Text File (.txt), PDF File (.pdf) or read online.


Evlenmek hayırlı ise, evlenmemi. Bir kızın bahtını ve kısmetini açmak için. Dilek için “ Taha ” Suresi Okumak Herhangi bir dileğiniz için gün her. Taha Suresi Okumak,taha suresi mucizesi, taha suresi okudum evlendim ,taha suresi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar