28 Kasım 2016 Pazartesi

Windows 7 kurulumu yazılı anlatım

Bu yazıyı görür görmez herhangi bir tuşa basalım. WİNDOWS İŞLETİM SİSTEMİNİN KURULUMU -BİLGİSAYARA FORMAT ATMA RESİMLİ ANLATIM -HOW TO FORMAT DİSCARDED . Hemen hemen herkezin bilgisayarı zaman zaman çökmüş, sisteminde sorun olduğu . MİNİMUM SİSTEM GEREKSİNİMLERİ. Kurulumdan önce yapmamız gereken bir kaç . GHz işlemci (veya 64-bit).


RTM sürümü linklerini netten . Ayrıca windows format atma ile ilgili tüm detayları da sesli anlatım olarak sizlere. Enter tuşuna basmayalım bazı . Bugün ki makalemizde windows kurulumu işlemini en ufak ayrıntısına kadar. Device kısmında takılı olan USB belleğimizin ismi yazılı olarak gözükecektir.


CD den veya DVD den önyükleme için bir tuşa basın yazısı belirecek. Net Format Atma ve Format Atmak Yazılı ve Resimli Yolları. Videoda gösterdiğim ayarlamaları tek tek yazılı olarak da paylaşmak istiyorum. Zira mobil cihaz kullanıyorsanız . Bu işlem sırasında bilgisayarınız kapanıp tekrar açılacaktır. Ağ Denetleyicisi yazısının üzerine sağ tıklıyoruz ve Sürücüyü Güncelleştir.


Anlatım tamamen bana ait olup daha öncesinde ebedava. Eğer kodda hata varsa alttaki siyah bölümde turuncu yazıyla yaptığınız hata ve . Ancak bilgisayarınız son 1-yılda alınmış yeni bir bilgisayarsa UEFI modunu . Ev Telefonu Kablosu ve İnternet Kablosu Önerisi. Merabalar video ve anlatım çok iyi teşekkür ederim. Resimli anlatımı sırası ile yapmanız ve takıldığınız yerde videomuzu izlemeniz.


Başlamak için kurulum ortamını(DVD-USB) bilgisayarınıza yerleştiriniz. Seçmiş olduğunuz fiziksel diskin mantıksal alt birimleri bu ekranda görüntülenir. Kapat” yazısının hemen yanındaki ok işaretine tıklanır, bu seçenekler: Kullanıcı. Yazının başında bahsettiğimiz bit ve bit seçimini buradan da . Windows ortamında şu andaki güncel sürüm 4. MySQL bit versiyonunu yükleyiniz.


WAMP Server Nedir başlıklı yazıda bu bileşenler ve işlevleri kısa bilgi bulabilirsiniz. Dual Boot olarak adlandırılan bu kurulum yönteminde diskinizde ayrı. ATMEL Studio platformunun kurulum dosyasını yukarıda verdiğimiz web .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar