28 Eylül 2018 Cuma

Beni ne kadar iyi tanıyorsun testi oluştur

Arkadaşlarınız sizi ne kadar iyi tanıyor? Quizini oluştur ve seni kimin sevdiğini bul! Me is a page where you can participate in quizzes and tests about anything. You can also create your own quiz. Kimin seni en iyi tanıdığını merak ediyor musun?


Kendine özel testini oluştur ve arkadaşlarının seni ne kadar iyi tanıdıklarını öğren! Seninle ilgili testini oluşturmak için buraya tıkla! Beni iyi tanıdığına emin misin? Bu testi çözün ve beni ne kadar tanıdığınızı görün.


Burada sana beni anlatan sorular soracağım ve beni ne kadar iyi tanıdığını test etmiş olacağız. Sana bir kaç soru soracağım. Peki seni hangisi daha iyi hissettirir? Hadi bakalım, testi çöz ve öğren :). En iyi arkadaşlarının isimlerini.


Hangi Türk Ünlüye Benziyorsun? Her zaman ünlü bir kişiye benzemek istermisiniz? Bu basit teste girin ve öğrenin. Evet geldi ben de gönderdim.


Hatta bir bakayım kimler çözmüş iyi hatırlattın. Bu test tanı amacı taşımamaktadır, sadece kişinin kendisi hakkında genel bir fikir edinmesini amaçlar. Bazen beni kızdıran kişilerden intikam almaya çalışırım.


Questa sizlere kendi özel testinizi oluşturma fırsatı sunuyor. Bu küçük fakat oldukça dinamik uygulama sayesinde artık kolay bir şekilde kendi testlerinizi . CEVAPLAR — Puan: İlişki kurduğunuz kimse gerçek bir Yay olamayacak kadar pratik, duygulu ve düşüncelidir. Doğum anında başka etkiler almış olacak.


Bir erkek başım ağrıyor kendimi hiç iyi hissetmiyorum diye. Benim söylediklerimi hiç mi hiç önemsemediğini bir kez daha göstermiş. Cool - beni ne kadar taniyorsun ? Bakalım onu ne kadar iyi tanıyorsunuz ? Orion_(Bilge-chan) with reads. Benim hayatım da en değer verdiğim şey nedir?


Her konuda test yaparak bilgimizi ölçüyor, kimi zamanda hangi. Fakat bu test diğerlerinden biraz farklı, hangi arkadaşınız sizi daha iyi tanıyor . Bu konuda çok iddialıyız, kim olduğunu tahmin ediyoruz! Az insan çok huzur, uzak dursunlar benden. Testi çöz cevabını verelim. Kişilik Testleri için NeoTempo!


Bts yi ne kadar iyi tanıyorsun. EXO SEVENLER BURAYA TOPALNIN BASİT BİR TEST. Bütün suç bende , benim tarafımdaki o pek az gerçeğin içinde oluştu bu suç, hâlâ.


Bilemeyene kırbaç cezalı beni ne kadar iyi tanıyorsun testi hazırladım! Hemen testi çözmeye başla, annenin hangi ünlü anne karakteri olduğunu bul! Sen, benim ve kendinin bunu hak ettiğini düşünüyorsan, söyleyecek sözüm yok! Bunun için de mi ayrı profil oluşturmak gerekiyor?


Araştırmalar, evli çiftlerin yarıdan fazlasının birbirini tam olarak. Zeynep Çamcı, uzun yıllardır hayatımızda olsa da şimdilerde başrolünde olduğu Seviyor Sevmiyor dizisiyle hayran kitlesini epeyce arttırıp . And if you want, create your . Yagmuryı ne kadar iyi tanıyorsunuz ? SAVAŞÇI BİLGİNİ TEST ET, RÜTBENİ ÖĞREN! Savaşçı hakkındaki soruları yanıtla, puanına göre atanacak apoleti öğren! Katılım koşullarını okudum ve kabul .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar