10 Eylül 2015 Perşembe

Kalbimdesin sevgilim

Beni aşk duygusuyla iç içe bırakan. Cem Filiz adlı şaire ait tüm şiirleri . Bu gönlümde bana sevgiler açtıran. Canımdasın unutmak mümkün mü. Sensizliğin acısı bir yana bu gece. Unsubscribe from Ali Ünşat?


KALBIMDESIN BIRICIK SEVGILIM OKURSAN SAKIN $A$IRMA GönüL SARAYimin KAPILARINI SANA AçtIM. TEK ISTEDIGIM PADI$AHI HEP . KaLBiMDeSiN SeVGiLiM Oyuncu Profili. Bazen, sana kırgın olduğumu unutup, ÖZLÜYORUM.


Read HER ZAMAN KALBİMDESİN from the story GERÇEK AŞK (ŞİİR) by selimhakanulker(selimhakanulker) with 1reads. Read HEP KALBİMDESİN from the story BİZDEN AŞK ŞİİRLERİ by nebiwith reads. D Birbirimizi sevdiğimiz gibi sizide seviyoruz. Her an içimdesin her an kalbimdesin. Bitmez sorular uzar geceler.


Seni seviyorum canım ve seni her zaman seveceğim Bunu biliyorum. Bu son aşıkımızın son “gülü”. Kuruyacak Susacak Gülmeyecek. Seviyorum hala, biliyorsun sevgilim. Unutmadım bir an, aklımdasın her an.


Senden başka kimse olmadı. Kalbinde olayım, yanında . Hangi yonunu çok seviyorum, biliyor musun sevgilim. Kapıda Ödeme 999₺ 2Çift Kapıda Ödeme 1790₺ Sevgili Kombini:1799₺ ÜCRETSİZ KARGO ŞEFFAF KUTU Kapıda ödeme . Kalabalık yerden hoşlanmıyorum.


SELİN der ki Kıymetini bil sevgilim Ne ellerimde ne de gözlerimdesin Onlar zaten iki tane ama sen birtane olan kalbimdesin. O eskiden söylediğin yerde miyim? Onlαr zaten iki tane, fakat sen ßirtane olαn kalbimdesin.


Birde bana unutma,bekliyorum demiştin. Sevenler unutulmaz, çünkü kalbimiz birdir. Sen her zaman kalbimdesin ,ya sana sorsam ne dersin? En kederli anlarımda,bırakıp beni gidersin.


Hangi yönünü çok seviyorum biliyormusun sevgilim. Yanımda değilsin ama kalbimdesin Göremiyorum ama içimdesin Uzaktasın ama aklımdasın Duyamıyorsun ama söylüyorum Seni bütün kalbimle seviyorum . Aşkın ateşiyle atan kalbimdesin. Sen bilemezsin ne cektigi mi,yoklugun bana sevgilim.


Bir tanem mis kokan kır çiçeğimsin Gündüzüm gecemde aklımda hep sen Her nereye gitsem kalbimdesin sen. Hoş Sevgili Hüsnü Yusuf ve Frezyalar. Daima aklımda ve kalbimdesin. Yüzüm gözüm senin hayalin sevgilim. En kötüsü de hangi hayal biliyor musun sevgilim ? Anlamadilar dua ettigimi: Seni sordular, avuçlarımı gösterdim.


Esasen, cok uzaktasin ama hep kalbimdesin. SevgilimeNotum ilerde mutlaka olacaksın sevgili :))). Karanlikta dogmusum karanlikta yasiyorum hadi sevgilim daha ne. Alnimdan silinmeyen alin yazimsin. Bana kalbimdesin deme sevgili , kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni… admin tarafından eklendi.


SEN HEP KALBİMDESİN AŞKIMM. SÖYLEDİKLERİMİ İŞİT LÜTFEN. Merhaba sevgilim rüyamda gördüm seni -Etiketleyiniz Taladro- SEVGİLİM. Instagram Photos and Videos.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar