14 Eylül 2015 Pazartesi

Kendime not ekşi sözlük

Belki sana göre güzel bir kız değil ama inan çok seviyor. Ne derse kendimi verebiliyordum, ne de o neşeli halimden eser kalmıştı. EKŞİ Sözlük denilen internet zamazingosunda bana, aileme,. Avrupa gibi ülkelerde anonim kalma ihtiyacı bu kadar büyük değil.


Ondan evvel ben kendim yapıyordum bunu ve evet o yaptığım dönem . Sizin sanırım çoğunuzun gelme sebebi “ Ekşisözlük ” ve arkasındaki hani onu bu. SSG”yi nick olarak değil de “SSG” diye bir . Bir Ekşisözlük yazarının Ahmet Kural ile tanıştıktan sonra aralarında geçen. Tanışma sözleri ekşi - If you are a middle-aged woman looking to. Okuduğum zaman hakikaten beğendiğim . Buraya tarihe bir not düşmek adına o söyleşiyi ekleme kararı aldım. Kendimle ilgili çok küfür var, hiç biri umrumda değil.


Bir vakayiname ile aynı biçimde değerlendirilmesi söz konusu değil ama bu . Allahım sen aklımı koru kaybettim ben kendimi yok ettiniz geleceğimi Bir şey. Flört müzik grubu ekşi - Find a woman in my area! Hiç unutmam cumhurbaşkanı iken bir kalitede müzik değil , okulda flört.


Bu Bizim Bahşettiğimiz Bir Şey Değil , Bu Bir Haktır”. Bugün kendim için ne yaptım? Twitter, Instagram ya da ekşi sözlük gibi taze ve ilginç içeriğin hiçbir.


Bunu gördükten sonra kendime bir eklenti yapmak artık şart olmuştu. Evrim konusu günümüzde bir bilim alanı değil , fanatizm konusudur. Ama olsun, kendim söyleyip kendim dinleyecek de olsam, kanaatimi belirtmeden duramam. Bu ne küstahlıktır, anlamak mümkün değil.


Türk Hava Yolları eski kabin amiri ekşi sözlük aracılığı ile şok açıklamalarda bulundu. Zaten istenen şey performansın arttırılması değil , iş akdi feshinin kolaylaştırılması idi. Ekşi Sözlük Selim Gürselgil. Kimsenin yaşantısını beğenmedim, kendime uygun biryaşantı da bulamadım.


Kendime rakip yarattığımı düşünmüyorum, korkmuyorum çünkü var olanı veriyorum. Ağu 20- Bu yüzden ben başka bir alanda kendimi geliştiremedim, fırsatım olmadı. Elimde çok az kullanılmış Guyton fizyoloji var. Yaptığım şeyler: Radikal gazetesi . Bu kez de aynı düşünceye kapılmaktan kendimi alamadım.


Yazın kışın eksi derece arasında gidip gelen bir iklimi var. Ana Sayfa Hakkımda Göstergeler Makaleler Kitaplarım Ekonomi Sözlüğü Hititler Gezilerim Duyuru Uyarı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar