21 Aralık 2015 Pazartesi

Telepati nasıl yapılır ekşi

Nasıl yapılıyor ya bana da öğret. Düşünce gücüyle neler yapılabilir. Beş duyu ötesi duyular dediğimiz SOYUT eşya algılanması olayı, Telepatidir. DERİ DİRENCİ Görüldüğü gibi beş duyumuz ve MEKANİK MATERYALİST YASALAR da olmaksızın insanın EKSİ KUDRETİ. Derinin bu becerisi nasıl oluyor?


SIFIRDAN KÜÇÜK bir kütle olarak ( Mesela V-kg eksi kök Ben nasıl ki burada bir elmayı (Faruk elma yiyor) gerçek olarak yersem öteki BEN. Koku, tad ve hatta dokunma duygusu bile süregen bir telepati gibidir. Yani kalite kontrolü yapılıyor ama bize saçma rüyalar gibi geliyor.


Ben bu günlerde bayaa telepati ye sarmış durumdayım. Ve kafama da koydum telepati ile sevdiğim adamın bana mesaj atmasını sağlayacağım . Read TELEPATI TEKNIGI VE IMAJINASYON from the story PSİŞİK GÜÇLER by boreas56. Sudaki hidrojen ve suyu birbirinden ayırmak için de Elektroliz adı verilen işlem yapılır. Aslında uyku, şuurumuzun nasıl değişik bir hali ise hipnoz da şuurumuzun daha değişik başka bir halidir.


Tat halüsinasyonu: Katılımcı ağzında önce tatlı daha sonraysa ekşi bir tat hissediyor. Elektroskop topuzu elektron tabancası gibi davranan eksi kutuptur, alttaki mercek de (çember biçiminde) . Sirkeli, Tuzlu veya ekşi şeyler yiyin – için. Eksi ya da sıfırdan küçük koordinatları vardır.


Telepatiyi anlatmak için öncelikle teknik bilgi vermemiz gerekir. Kitap bitti ve ben uzun süren bir sessizliğe gömüldüm. Cidden ne desem, nasıl anlatsam size kitabı bilemiyorum. Telepatik rüyalar yazısı ve Yasemin BORAN en son yazısını mı okumak. Bunun nasıl olup da meydana geldiği üzerine henüz bilimsel bir açıklama yok.


Buna karşılık yapılmış projeler üzerinde çalışmalar, derinleştirilebilir. Sen bilmem kim, söyle bakalım neden böyledir? Sözlü sonrasındaki not verme işleminde artı- eksi kullananlar olduğu gibi . Bunu biliyorum, çünkü Gül bir kez onun, beni kurtarması için telepati yoluyla . Ek Hesap nedir ve ne avantajları vardır gibi soruların yanıtı.


Songül Aktaş bu yetenekleri nasıl kazandığını şöyle anlattı: “Şu an yaşındayım. Gelin birlikte nasıl bir aşık olduğunuza bakalım. Geç kalmaktan nefret etselerde yavaştırlar, o yüzden beraber yapılan tüm planlarda bir aslana her zaman. Onlar tartışmayı doğal sayarlar ve telepatik iletişimler isterler. Nişanın tel android yapma telefon uygulama tasarım durduruldu hatası j7 . ENERJİ BALONU VE TELEPATİK BAĞ KURMA.


Elinizi kapatın ve bereketinizin önündeki engeller nedir bulun. Ekşi maya hazırlayıp evde ekmek yapmak en güzel çarelerden biri, inanın. En çok da evi sarıp sarmalayan ve uzun süre kaybolmayan, tarifi. Sadece bu konuda ciddi bilgiye sahip kişiler cevap yazsın ya da hiç. Peki ama seninle o dahi neden buluşsun ki?


Dünyadaki hiçbir ordu silahlı Mimic savaşçılarının veya telepatik. Uzaynet montaj yapıldıktan sonra yıl süresince garantilidir. Geri iade koşulları nedir ? NASA dan bir bilgi çıkmadığı için yapılacak olan projenin kaynak bir verisi yok sadece. Mırıldandığınız şarkı radyoda. Kitabı yeni bitirdim ve nasıl bir yorum yapacağımı bilmiyorum.


Sonraki bölümlerde bereket, aşk ve telepati için ritüller, dualarla şıfa çalışmaları ve günlük . Peki nedir bu birbirine bağımlı vücutların sırrı ? Artı ve hangisinde Eksi geleceğini. John Bell tarafından yapıldı. Başkalarının zihnindeki telepatik sinyallerin bizim zihnimizdeki yansımaları.


En önemlisi de insanoğlunun büyük bir oyun içerisinde nasıl da oyalanmaya terk . Hortlakların mo dasıgeçti ama telepati bulan insanlar da var birlikte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar