31 Ocak 2017 Salı

Arıyorum arıyorum açmıyorsun sözleri

Arıyürüm arıyürüm açmiyün? Neşeliyiz fakat edişeliyiz Bu karanlık. Ashabı kehfin yanında olmak istiyorum. En karanlık bu devirde eşiğine başımı koymak.


QARİZMA RAP - BAKALE GARDAŞ ARİYUM ARİYUM AÇMİYUN ( FULL VERSİYON ). Bak hele gardaş İster Dinle istersen MPİndir ! Senle geçen her anı arıyorum. Kaybettim ve kayboldum arıyorum. Sectionsreq=viewarticle. Hayalinle yaşıyorum, Herkesi sen sanıyorum, Hiç bıkmadan arıyorum , Telefonu açmıyorsun.


Suçlumuyum anlamadım, Yoksa kalbini. Seni arıyorum ama açmıyorsun bile. Kendime şeytani oyunlardan bıktığımı söylüyorum. Ama sonra bütün bu kahkahalarla uyuşuyorum. Bekliyorum biliyorsun gittin haber yok senden.


Sitemizdeki özel arama yapamıyorum bedava bayan arkadaş arıyorum istanbul. Ortamı yaptık gelmiyorsun. Hep ben arıyorum açmıyorsun. Belli ki zora gelmiyorsun. Karaca sözlerine devam etme gereği duyuyordu.


Kimse onu anlamıyordu Ayaz. AYŞE HATUN ÖNAL BEYAZ ATLETLİ ŞARKI SÖZLERİ. Lakin Beyaz Atletli isimli şarkı hem sözleri , hemde ritmi ile oldukça etkileyici. Benim telefonumu açmıyorsun , randevu vermiyorsun. Kızım neredesin sen arıyorum arıyorum açmıyorsun ? Sözleri bildiğim için eşlik etmeye başladım.


Mpindir ve online dinle - MP3Ver. Ya çok konuştukları için açmıyorum. Yoksa açarım da bir insanın bir saat aralıksız konuşması normal ve çekilebilir değil.


KIVIRCIK ALİ HELE GARDAŞ ŞARKI SÖZLERİ. Söz : Ersin Tecer Müzik: Ali. Söz başlarındaki edebî girişler dışında sözündeki açıklık ve içtenlik,.


Dizine kadar ırmağın içindesin, sense kendinden habersiz bundan şundan su arıyorsun. Ayşegül telefonunu arıyorum açmıyorsun. Bana ağza alınmayacak sözlerle hakaret eden kişiye mesaj . Gölgen çok yakın eğer hala aşıksan. Bebeğim, karanlıkta, nerede olduğunu göster. Kurtulmanın yolunu arıyorum.


Ama bu kez arabanın müzikçalarını açmıyorum. Sonra bir deyiş, bir deyiş. Tamam o zaman görüntülü arıyorum. Beni aradıklarından “İşi düştü yine arıyor” yazıyor, açmıyorum.


O başladığında deli gibi hiçbir yere gitmiyorum, hiç telefon açmıyorum. Size söz verenler verdikleri sözleri yerine getirmediler. Suriye kan gölüne dönerken ağzını bıçak açmıyordu , sadece seyrediyordun.


MpMüzik Ara Ve Bedava indir. Rakıyı ilginç bardaklarda servis ediyorlar, şişe de açmıyorlar. En yeni Huzur mu arıyorsun?


Gerçek türkü dostları için Sırrı Arpaç türkü sözleri , türkü notaları ve türkü hikayeleri. Yolun Uzun ( Açmıyorsun ). Bunun için kimsenin lütfuna el açmıyoruz diye konuştu. Bu insanların söylediği sözlerin her biri üstünde düşünülmesi. Kalbime değecek gözler arıyorum bu ara.


Kokluyorum sadece ki ben bazı . Hatırlar mısın o ilk tanıştığımız günü sözleriyle başlayan bir konuya hiç girmek de istemiyorum. Zaten o güne de lanet etmeye. Söz Kültür Edebiyat ve Sanat Dergisi.


TASARIM ve OFSET HAZIRLIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar