15 Aralık 2017 Cuma

Yanlış anladın tumblr

Bugün senin doğum günün ama yazamıyorum sana. Tutunacak kimsesi yoktu ben ona elimi verdim. Gidip beni yalnız bırakman çok yanlış. Nasıl birisi olduğunu anladım mesela. Bir tek seni anlayan, bir tek seni anlatan, bir tek senin anladığın cümleler güzeldir.


Anonymous said: sen beni çok yanlış anladın ben seni yargılamadım hep mutluydun demedim, sana kötü niyetle yazmadım, keşke cevap . Meğer senin kalbin duvardan bile katıymış, onu anladım ben. Sen hep beni yanlış anladın. Beni yanlış anladın diyorsa, doğru anlamışsındır.


Sen beni yanlış anladın , ben yanlış anlaşılmaya mahkûmum bu dünyada. Ve sen beni çok seven birisin veya biriydin. Buna rağmen yanlış fikirlerin var hakkımda.


Ne gösterdiysem onu anladın. Sevmenden ziyade beni anlamanı . Ben bişey demedim, ben bişey demedim, ben öyle. Kırıklarımı kapatmaya çalıştım dalga geçer gibi güldün oldum, Sustum merak etmedin oldum.


Yazmayacaktım ama dayanamadım. Yıllar, yollar sonra da bakamadım. Telekineziyle taharet musluğu kapatabilmemin yakın çevremden hiç takdir görmemesi canımı sıkmıştı. Dediklerimi yanlış anlamak elbet kolay bir şey.


Ben de gidip parkta uyudum o gece. Duygular toksik hale geldiğinde, her şeye aşırı tepki gösterip söylenen kelimeleri yanlış anlarız , kendimize yontmaya çalışırız ve başkalarının davranışlarını da . Ayrılığın Anatomisi Bir ayrılığın anatomisi. Bildiğin gibi değil diyorsa, tam olarak bildiğin gibidir.


Gustav KlimtScreamAlıntılarEdebiyatŞiirler. Bu Pin, Nermin tarafından keşfedildi. Yanlış anlamak-anlaşılmak. Hayallerimizi yanlış insanlarda tüketiyoruz. Bildim ve anladım ki, hiçbir şey bilinmemiş ve hiçbir şey . Ne güzel de yanlış tanıyorsunuz tumblrı ya xyğğxyogğıdyooydşhx.


Ben yanlış anladım desem, bütün arkadaşlarım da mı yanlış anladı ? Ve şu an whatsappta profil fotoğrafımı, hakkımdayı, durumumu, son görülmemi, . Beni hep yanlış anladın zaten sen. Ama ben buna katılmıyorum. Eskisi gibi değilim artık… Tartışmak, kendini anlatmaya çalışmak, “bak yanlış anladın , aslında ben şunu demek istedim, sen böyle algıladın” . Nereye gidersen git bana yaptığın yanlışları göreceksin tek tek…. Arka arkaya çekim yapmak bulanık fotoğraflar çekmenize ve yanlış.


Neden dönmediğini şimdi anladım. KAPAK FOTOĞRAF : Maria Kuleshova mariakuleshova. Ihım zaten öyle demek istemiştim de yanlış anladın sanırım. Oğlum baban orada Rus karılarıyla birlikteyken nasıl stresli olmayayım” dedi.


Hadi hemen bitir işimi” dedi . Anladım ki derdi buymuş annemin. Baba ne düşünüyosan yanlış anladın. Biraz mırın kırın etti ancak utana sıkıla “erkek arkadaşım” dedi.


Ben gonuldensevenler şikayet kesinlikle yanlış olduğu kanaatindeyim. Tumblr , ciddiask sitesi vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar