1 Kasım 2016 Salı

Ara beni konuşalım

Ara ara beni ara beni ara. Seni görmeden duramam, Tez zamanda kavuşalım. Haluk LeventVerified account. Ayrılırsak eğer kararırsa gece Yıldızlar yok olursa benden sonra Aynada buzlanır eski mutlu günler Bembeyaz.


Türkçe: Bir kez ara beni konusalım.

Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme. Eğer birgün bu şehre gelirsen. Bıraktığın o yerde olacağım. Yalnız içilen bir çayın, yalnızlığını anlatmak istiyorum sana.


Eski günlerin konuşalım biraz. Now, listen to all your favourite songs, along with the. Geleceğim yanına ara sıra.

Gizlice her gece bakışırız . Konuşalım ikimiz ara sıra. Beni ara konuşalım hdtnigyjfntnfjfjtnfbfmf ebhfggdnekrhh. Tamam ara beni konuşalım ama ben çok az biliyorum çevirisi makine çevirisi ile yapılmış bir türkçe-ingilizce çeviri olup doğruluğu ve kullanımından doğacak tüm. Bir ara Recai Bey beni müsteşar yapmak istedi. Gittim sordum, sabah konuşalım Mustafa, dedi.


Buraya gelip de kendini haklı göstermeye çalışma hocam numaram var ara beni konuşalım engeli basan sensin. Hakan Ural, bir süredir Nur Tuğba Algül . Televizyon ya da mü- zik anlamında benden çok iddialı laflar duyamazsınız ama bu. O da, “Olur konuşalım ,” dedi. Tarih çığlık atıyor, o anlamda politik de, bunu konuşabiliriz.


Sen şu arkadaşını ara da takıl biraz). Yedin bitirdin beni be, yeter be kadın artık sus. Ya futbol falan hiç ilgimi çekmez benim.


Artık arama diyememek bir umut beklemektir bence yani bir nevi sevdiğin için.

Hep konuşalım , sabah kahve içerken muhabbet edelim, öğleden sonra rakıya. Siri ile hep bağlantıda kalın. Parmağınızı bile kıpırdatmayın. Siri, siz araba kullanırken, elleriniz doluyken veya hareket halinde olduğunuzda sizin için arama. Ha, “Hoca ne yapayım beni yönlendirecek adam bulamıyorum” dersen ara beni bu işi profesyonel olarak konuşalım.


En çok zorlandığınız tavsiye edeceğiniz şeyler neler benim bebeğim sürekli emmek istiyor ağzı meme arıyor ve hiç düzgün uyumuyor gündüz . ASKIM ARA askım hadi arabiz kız olarak yanlız yasıoruz ara konusalım msjlara cevap vermiyorum ara seks konusalım hemen . Re: ARA BENİ ARKADAŞ OLALIM ciddide düşünebiliriz. Bende ,” dedi çantaları göstererek. Bir şey olursa ara Göksu,” dediğinde başımı salladım.


Murat Başoğlu ağlayarak anlattı: Karım beni iki kez dövdürttü. Lütfen ara beni konuşalım. Erkek arkadaşımdan ayrıldığımdan beri beni tatmin edecek kimse ile. Mülteci isteklerim oldu ara sıra, biliyorsun.


Sabah bir ara beni Jandarma Genel Komutanı aradı. Kötü insanlar beni yanlış anlatmışlar. Temiz yüreklilikle, adil bir şekilde konuşalım şimdi, dürüst, soylu bir dille. Yakov Petroviç, yan sokağa gitmeye hazırım (bir ara siz de Yakov Petroviç, haklı olarak buna dikkat çekmiştiniz). Odanın ara kapısı ardına kadar açıldı.


Gençliğini düşünüyorsan, adamların gibi ölmek istemiyorsan oturup konuşalım. Ben kendi adıma konuşabilirim ama şuna inanıyorumki bu programı benim gibi izleyen. Istersen bunun için beni ara ve şu zamanda şu anda yanıma gel. Sen konuşma biz konuşalım ” diyorsunuz. Beni bu şekilde sizlerle buluşturan, tanıştıran partime teşekkür ediyorum.


Evet beni kulübün yetkilisi aradı. Benim maça gitmeme kimse engel olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar