26 Haziran 2017 Pazartesi

Twitter da neden mesaj atamıyorum

Direkt Mesaj gönderirken neden sorun yaşıyorum? Arkadaslar twitterden dm atamiyorum birden oldu yaziyordum sonra uyari geldi yollanilamiyo bir hata. Başka bir kullanıcıya mesaj gönderemiyorum. Wattpad Yardım https://support.


Başka-bir-kullanıcıya-mesaj-gönderemiyor. Eğer belirli bir kullanıcıya mesaj gönderemiyorsanız, lütfen başka kullanıcılara mesaj gönderip gönderemediğinizi kontrol edin. Sizlere bu haberimiz ile aktardığımız özellik için bir şart . Twitter kullanıcılarının can sıkıcı bulduğu . Bir sorunum var direkt mesaj gönderemiyorum küçük pencereyi açıyorum isim. Ayrıca arkadaşlarımda bana gönderemyor neden acaba?


Karşılıklı takipleşiyormusunuz? TWİTTER KULLANIM KILAVUZU ARKADAŞLAR FARZEDİNKİ BANA TWEET YA DA MESAJ ATACAKSINIZ. YANİ BENİ TAKİP ETMEYENLERE MESAJ ATAMIYORUM ,HATTA ADAMIN PROFİLİNE. TT OLMAK İÇİN ŞART NEDİR ? Merhaba ben de mesaj atamıyorum fav da yapamiyorum rt de yapamıyorum . Peki bu durumla karşılaşmamak için neler yapılabilir?


Ayrıca direkt mesajlar için uygulamada ayrı bir sekme daha yer almaya başlarken kullanıcılar bu fotoğraflı direkt mesajları twitter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar