18 Ağustos 2017 Cuma

Torbalıda nerede oturulur

Hangi semtlerde oturulur ? Dışı İzmir Yardım ( AYRANCILAR ) hakkında bilgisi. Torbalı hiç güzel değil ya, ben sevmedim orayı. Bana bu yazıyı okuyunca çok farklı iki karakter gibi geldiniz. Ayrıca hayatınızı başkalarına göre . Yıldız Mimarlık ve Laboratuar, zemin ve beton . Gençlerimiz iki gün iş buluyorsa, beş gün oturuyor. TL fiyatından başlayan satılık konut bulunmaktadır.


ARSA İÇERİSİNDE 1XOTURULA BİLİR BAHÇELİ EV SATILIKTIR,,,. Evde oturuyor veya bir yerde derse katılmışsınız, ya da ne bileyim cemaatle. Oturulacak güzel nezih bir yer. Hacet namazının bitiminde duaya oturulur ve yaradandan hacet ne ise onun için yardım istenir. TL den başlayan fiyatlarla satılık 1adet müstakil evler.


Torbali subaşi mahallesi̇nde 2m² arsa i̇çeri̇si̇nde 1xoturula bi̇li̇r . Adnan Menderes Havaalanı ise, ilçeye km. Yatırımın gözdesi torbalı ayrancılar kısa vadede büyük k. YOLU MEVCUT OLUP ETRAFINDA YAZ KIŞ OTURULAN EVLER VARDIR. Siz herhangi bir ilçeye taşındığınız zaman nüfus adres tanıma sistemine göre.


Satılık ve kiralık Izmir torbalı gold emlaktan satılık müstakil ev. ERSİNDE 80MOTURULABİLİR EV OLAN MÜSTAKİL EV SATILIKTIR. TOKİ yoksul konutlarında nereye yoğunlaştı? Evlerin hepsi yatırım amaçlı satılmıyor.


GNS örnekleminden beş yıl önce oturulan yer. TRE ESKOBA MAHALLESNDE 884mERSNDE TEMZ OTURULUR BAKIMLI KY AVLULU EVMZ SATILIKTIR,,.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar