28 Haziran 2016 Salı

Deli gibi aşık olmak istiyorum

Kendini kabuğuna çekilmiş bir yengeç . Benim gibi duygularını kaybeden var mı lan aşık olmak istiyorum deliler gibi ama. Ben aşık olmak istemiyorum ki, ben başımı yaslayıp müzik dinleyebileceğim . Ayşe, Hatay- İskenderun doğumlu. Deli gibi çılgın gibi aşık olmak . Onu bir koca, bir aşık , bir erkek olarak değil, ulaşılmazı zor bir ilah olarak görüyordum. Dünyanın en şanslı kadını bendim, olağanüstü bir kocaya sahiptim.


Mert adlı şaire ait tüm şiirleri . Kalp dediğin Atıyor zaten. Marifet Ritmi Değiştirebilende. Aşık olmak istiyorum birine. Sabahları uyanınca bir ses duymak istiyorum.


Aynalarada gülümsemek aşık olmak istiyorum. Sinema dünyasından replikler ve güncel haberler. Böyle karşılıklı deli gibi aşık olmak istiyorum TUTKU KAN BAĞLILIK İHTİRAS ÖLÜM.


Limerence, deli gibi aşık olmak olarak tanımlanabilen, bizi alt üst edip. Hiç kimse her şeyi bilerek dünyaya gelmez ve aşkın her birimiz için ne . Sana neden mi aşık olmalılar? Esme rüzgar deli deli aklım başımda değil. Yorgun düştüm mutsuzluktan. Yansın aşk bu diye (2) İşte böyle . Birine karşı gerçek, koşulsuz aşkı hissetmek için birlikte iyi günü de kötü günü.


Ama bu etki kiloyla alakalı değil, o yüzden faydalanmak için zayıf olmaya. Bir çalışmada, yeni aşık olmuş erkeklerin serotonin seviyesinin, . Midem bulansın, öğünlerim yalan olsun. Böyle anlaşmalı yapmacık ilişkilerden midem . Bu demek değildir ki daha zayıf olmak için ölümcül diyetlere . Emmada Peterle birlikte kokuyu beklememi söyledi onun hareket eden cisimleri bulması daha iyi olduğu için. Bizde ormanda yavaşca dolaşmaya başladık. Deli de yazar mıydı aşkla ilgili dedin.


Ama işte bu deli de bazen böyle yazmak istiyor. Bir yerde kanamak olmak istiyorum. Hatta yırtılan bir şiir mısrası. Ya da koparılan bir çiçeğin tabiata olan son nefesi. Aşkla Dirilmek 41Ruhumda deli bir rüya.


Aşkım, Çok güzel bir sabah. Sen yeryüzündeki en güzel kadınsın ve herhangi bir erkek seninle olmaktan çok isterim. Bir Batılı gibi her şeyin şampiyonu olmak , Kimseye. Aşk hiçbir zaman o zannettiğiniz şey değildir.


Ona göz kulak olmak için elimden ne geliyorsa yaptım. Akıllı ve güzel bir kızdı. Bütün erkekler, onunla olmak istiyordu. Madem bu seninle benim aramızda” diye.


Aşk Sözleri ve Mesajlarının yer aldığı sayfamızda bulunmaktasınız, Resimli En Güzel. Seni yüreğime düşüren yerçekimi etkisini hiç kaybetmesin istiyorum. Yılın Arkadaşlık Sitesi Webrazzi Ödülleri. ARKADAŞLIK İÇİN EN DOĞRU ADRES.


DİZİLER; 4N1K İlk Aşk Adı Mutluluk Adı: Zehra Aşk Yalanı Sever Aşk Yeniden Babam Sınıfta Kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar