27 Şubat 2018 Salı

Frmtr konu silme

Beğenin Paylaşın Teşekkürle. Konuyu silmek istiyorum, öylece bırakıp insanların isteklerini cevapsız bırakmak ta istemediğimden yardıma ihtiyacım var. O konuyu nasıl kaldırabilirim forumdan silebilriim ? Forum da bi konu açmıştım.


FrmTR yönetici ile bir röportaj. Ben de niye Türkçeyi ön plana çıkarmıyoruz dedim ve Türkçe hariç tüm dilleri sildim. Konu bana niye itaf edildi anlamadım, frmtr ile r10. Form daki konuyu silme söz konusu olabilir kardeşim. Dünyanın en büyük Türkçe forumu sloganıyla yayın hayatına devam eden Frmtr sitesi hakkında birkaç şey yazmak istiyorum.


Bu konu hakkında kendisiyle de görüştüm. Ben ne olursa olsun bu siteden üyeliğimi silmek istiyorum. Bu şekilde bir silme işlemi mümkün değil. Bu vandalca davranış karşılık bulacak ve hızlı silme işareti kaldırılacak mı?


I Can Advisory konu başlığı sappicgirl isimli kullanıcı uygunsuz isim demiş ve . Photoshop araç kutumuzdan büyüteci seçip silmek istediğimiz bölgeyi yaklaştırıyoruz. Sivilceleri ve kırışıkları yok etme - frmtr. Eluerit sanguis maculatas crimine mentes.


Ekleme yada silme talepleri değerlendirildikten sonra firma_listesi güncellenerek ilgili sayfaya gönderilir. Bizi takip etmeye devam ediniz. Arkadaşlar benim uzun zamandır merak ettigim bir konu var.


Frmtr İntrosu (sony vegas hd pro çalışmam) Total Video . Konu Başlığı Değişimlerini Buradan Yapabilirsiniz. Masaüstü PC diğeride Dizüstü bilgisayar olsun(amaç ağırlıklarının farklı olduğunu göstermek) . Sadece Biraz Dikkatli Yaz Arada Bosluklar Var Onları Sil Mesela ko- cuce. Konu ( Subject ): İletiyi özetleyen başlık, genelde daha sonradan .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar