26 Şubat 2018 Pazartesi

Sahibinden numaramı kabul etmiyor

Hızlı çözüm için teşekkürler . Cebinden Onaylı (CO) Nedir? Mesajlarımın altına otomatik olarak telefon numaramı ekliyor. Geçici numara servisini seçmeniz durumunda, sahibinden. Bir çok zaman telefon numaramızı vermek istemiyoruz. Ağu 20- Yeni nona sahibinden uzerinden msj atiosun sifre vs geliodu fln ben.


Sabahleyin fabrikaya gitmeden gazeteyi alıp eve bıraktım, ÖSYM numaramı da verdim öğleyin yemeğe gelince sonucu öğrenecektim. ABONEM OLURSANIZ SEVİNİRİM HERKESE İYİ GÜNLER. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz.


Makalede Sahibinden hesap kapatma (silme) yani üyelik iptali işlemi. Benim telefonum da kayıtlı ve her gönderdigim mesajla telefon numaram da gidiyor. Bu fikri kim ortaya attı, kim uygulanmasını kabul etti ise bende . Sahibinden çağrı merkezi numarasını kullanarak sahibinden müşteri hizmetleri iletişim numarasına ulaşabilirsiniz. Sosyal güvenlik numaram neydi?


Ev sahibimin ve patronumun isimleri. Hangi bankada hesabım vardı ve hangi bankaların kredi . Hakkın kaybedilmesi, bir hakkın hak sahibinden ayrılması, onun elinden çık- . Cep telefonu numaramın hesabımda onaylanmış olduğunu biliyorum. Girdiğiniz telefon numarasını onaylamak, hesabın sahibini doğrulamamıza yardımcı olur. Merhaba İninal Kart ile Sahibinden. Com Üzerinden Alışveriş Yapamıyorum Kredi Kartımın Üstünde İsmim Yazmadığından Kabul Etmiyor.


Watsapp numarayı kabul etmiyor sms gönderemiyor numaraya. Referans olarak ilettiğim Türk Telekom Mobil Hat numaramı değiştirmek . Dilim dükkan sahibiyle konuşurken kalbim en yakınımla konuşuyor. Gazeteden numaramı temin edenbayan beni aradı ve randevuistedi.


Numaramı yıllar önce silmiş, şimdiyse unutmuş olabileceğin aklıma gelmedi. Kalbim garip bir hüzünle çarpmaya başladığında, sesin sahibini nihayet .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar